Elisabet

Orken att skapa
Jag har lyssnat en del på musik på senaste tiden. Något som jag inte kunnat göra på flera år. Sen augusti 2017 har mitt liv handlat om att begränsa intryck och ljud är ju ett av de intryck som jag är som mest känslig för. Nu när jag äntligen kan omge mig själv med en ljudmatta igen så har jag tagit i rejält. Samma spellista går på repeat och som alltid när jag riktigt sänker mig i något så finns där lusten att omvandla det jag gör till dikter. Tangenterna har fått jobba hårt den senaste veckan. När jag tittar tillbaka på det jag skrivit senaste åren så inser jag att det handlar om kanske en dikt per år som jag orkat skriva. Tänk vad TORFTIGT mitt liv har varit. Tanken svindlar.
Hur som helst, så skönt att kunna omge mig med annat än tystnad. Jag hoppas jag inte tar i för mycket bara. 
 
Nu till något helt annat. Jag skrev ju för ett tag sedan om ett gåvopaket med hudkrämer och hårprodukter som jag fick i början av april. Jag började använda produkterna med hyaluronsyra (tungan vrickas i munnen bara av att skriva ordet). Hur som helst, så har jag nu använt produkterna i 8-9 dagar och jag tycker faktiskt de funkar. Jag är trots allt närmre 50 år än 40 år. Kolla in resultatet nedan. För bilder hur jag såg ut innan är det bara att kolla några inlägg bakåt. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress